Pro koho jsme Krásné nové značky připravili?

Pro malé a střední podnikatele, kteří míří výš. Připadá vám cesta do světa velkých značek příliš dlouhá a světlo na konci tunelu moc slabé? Povedeme vás.

Jak to uděláme?

Na jeden den uneseme vás a klíčové rozhodovatele vaší firmy na klidné místo, kde společně s vámi provedeme základní diagnostiku značky. Budeme se věnovat produktové nabídce a její inovaci, podnikové strategii, zákaznické segmentaci a marketingové i komunikační strategii. Dáme vám konkrétní tipy, co lze změnit hned.
A řekneme vám, na čem pracovat později.

Věnujeme den vaší značce

Co si odnesete?

Během workshopu navrhneme bezprostřední kroky ke zlepšení výkonu vaší značky. Odcházet budete s praktickými doporučeními, která můžete začít realizovat ihned. Dozvíte se odpovědi na otázky:

  • Jak vyprávět značkový příběh, a proč je toto vyprávění druhou nejdůležitější marketingovou aktivitou?
  • Jaký hlas a jakou tvář by měla mít vaše značka?
  • Co od vás zákazníci chtějí kupovat?
  • Kde musí být vaše značka vidět, a kde to naopak nemá smysl?
  • Jak změřit výkon vaší značky?
  • Jaká je nejdůležitější marketingová aktivita?

Kolik Vás to bude stát?

45 000 Kč bez DPH + případné náklady na dopravu
a ubytování

Jako
týden
na lodi v Karibiku

Za co platíte? Jaká je struktura ceny?

Platíte za náš čas a know-how, které jsme nasbírali za více než 22 let. Pomohli jsme desítkám našich klientů. Pomůžeme i vám.

Kde se tohle všechno stane?

Workshop doporučujeme uspořádat mimo vaše kanceláře a provozy. Rádi vás pozveme do našeho prostoru v pražských Dejvicích. Pokud to za námi máte daleko, jsme zvyklí pracovat v regionech nebo v zahraničí.

Kdo by se měl zúčastnit?

Workshopu se rozhodně musí zúčastnit ředitel nebo majitel firmy - ostatně jedná se zejména o jeho značku. Chceme ale mluvit i s osobou zodpovědnou za marketingovou komunikaci. Maximální kapacita umožňuje další čtyři místa. Doporučujeme volit
z následujících pozic:

  • Product Development
  • Sales
  • (Key) Account Management
  • Zástupce vaší reklamní / PR / digitální agentury
  • HR
  • CRM
  • Customer Care

Jak rychle zareagujeme a uspořádáme workshop, když nám dnes zavoláte?

Může to být už zítra. Zavolejte nebo napište e-mail, a domluvíme se. Potřebujeme minimálně jeden den na přípravu workshopu, jeden den probíhá samotný workshop
a další dva dny budeme zpracovávat výstupy a doporučení.

Proč byste nám měli věřit?

Máme za sebou desítky úspěšných projektů a spokojených klientů - od velkých bank
a mobilních operátorů přes dravé štiky české B2B scény, rodinné podniky, start-upy
a destinační značky, až po bojovníky za zodpovědný maloobchod.

Kdo je garantem workshopu?

Tomáš Hrivnák, podle kterého se ostatně naše firma i metodologie jmenuje. Tomáš má více než 22 let zkušeností v marketingu a masové komunikaci. O Tomášovi více na LinkedIn.

Koho potkáte a proč se vám to bude líbit?

  • Tomáš Hrivnák / Majitel
    S více než 22 let zkušenostmi viděl a zažil v oblasti marketingu už snad úplně všechno.
  • Vítek Miština / CEO
    Marketingový konzultant s technickým vzděláním znamená dobré zprávy pro efektivitu vašeho marketingu.
  • Eliška Dvořáková / Project Manager
    Eliška je jeden z mála lidí na světě, kteří dokážou zařídit, že se něco doopravdy stane.
  • Lada Brůnová / Communications Consultant
    Expertka především na nová média, hispterské kavárny, ale i tradiční komunikaci.
  • Helena Jakoubě / Design Consultant
    Helena ráda přemýšlí o designu. A taky ho dělá, což je příjemná souhra okolností.
  • Dmitry Strapchev / Art Director
    Dima věří, že všechny věci kolem s námi komunikují skrz design. Everything is designed!
  • Libor Pospíšil / Marketing Analyst
    Libor pořádá zážitkové kurzy, běhá naboso a zajímá se. O vše. A je hrdým skautem. Scouting is not dead!

Vybrané reference

  • Logio
  • Allianz pojišťovna
  • Sprinx
  • Kamikaze
  • PFANNER
  • O'Shinee
  • ACO
  • Adastra
  • Czech republike
  • Rekonstrukce státu
  • Bibby
  • T-Mobile
  • Karpatské brandy
  • AISEC
  • Fórum dárců
  • TON

Telefon Vám zvedne Vítek Miština

Ozvat se vám můžeme na:

Děkujeme a brzy se ozveme.